piątek, 4 kwietnia 2014

Jan Ziobro dla Sportsinwinter.com: "Ciężko określić przełomowy moment!"

Podczas konferencji PZN w Krakowie mieliśmy także przyjemność porozmawiać z Janem Ziobro. Zwycięzca konkursu w Engelbergu podsumował sezon. Stwierdził, że ciężko znaleźć przełomowy moment w jego karierze. - Od jakiegoś czasu skakałem w grupie dobrych zawodników. Był Lotos Cup, Puchary Kontynentalne, a ja zawsze gdzieś się tam kręciłem. - zauważył Janek. - Od zawsze wierzyłem, że mogę skakać i wiem, że jeszcze wiele pracy przede mną. Chcę się rozwijać.

Ziobro powiedział, że nie tylko odpowiednia dla niego skocznia pozwoliła mu wygrać w Engelbergu. - To nie był przecież tylko jeden dzień, ponieważ w niedzielę byłem także na podium. - mówił. - Myślę, że po prostu forma była wówczas bardzo dobra. Skocznia mi odpowiadała, co tylko pomogło odnieść sukces.
W poniższym filmie znajdziecie więcej odpowiedzi Janka. Zapraszamy również na nasz oficjalny profil na FB, gdzie właśnie dodaliśmy galerię zdjęć z tej konferencji. Zimowe spojrzenie na świat - sportsinwinter.com 


foto: Agnieszka Majczak / Zimowe spojrzenie na świat

Mateusz Król

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Każda Wasza opinia buduje. Dziękujemy za wszystkie słowa krytyki!

Ciekawostka o nas...

Czy wiesz, że po wpisaniu w wyszukiwarce Google hasła: Mika Kojonkoski, nasz wpis "Mika Kojonkoski - wymarzony trener" znajduje się na drugim miejscu? W ostatnim czasie to jeden z najchętniej czytanych artykułów na naszym blogu. Autor tego tekstu (Mateusz Król) został natchniony do jego napisania, po lekturze książki o "Mika Kojonkoski - tajemnica sukcesu".