poniedziałek, 24 lutego 2014

Gregor Schlierenzauer: Jestem rozczarowany!

Wczoraj pisałem, że wkrótce pojawią się nasze standardowe podsumowania okiem kibica. Każdy sportowiec jednak już dziś może powiedzieć, jak sam minioną Olimpiadę ocenia. Gregor Schlierenzauer na swojej stronie dość krytycznie ocenia swoje starty. - Zdobyłem medal srebrny, ale to nie ten kolor, o którym marzyłem - pisze Wicemistrz Olimpijski w drużynie. - Ciężko pracowałem i zrobiłem wszystko co mogłem. Inni byli jednak lepsi. - dodaje. Gregor odniósł się również do kontrowersji wokół jego osoby, które wynikły w trakcie Igrzysk w Sochi. - Jestem skoczkiem a nie politykiem. Mam zamiar walczyć tylko o sport.
Mistrz Świata z Oslo uważa, że został kozłem ofiarnym zarówno wewnątrz drużyny jak i w mediach. Jest zmęczony, ale wie, że ten sezon niesie jeszcze ze sobą kilka ważnych startów. - Stawiam sobie nowe wyzwania, chociaż ciężko będzie zebrać w sobie energię. - stwierdza Mistrz Świata w lotach z 2008 roku.

źródło: gregorschlierenzauer.at

Mateusz Król

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Każda Wasza opinia buduje. Dziękujemy za wszystkie słowa krytyki!

Ciekawostka o nas...

Czy wiesz, że po wpisaniu w wyszukiwarce Google hasła: Mika Kojonkoski, nasz wpis "Mika Kojonkoski - wymarzony trener" znajduje się na drugim miejscu? W ostatnim czasie to jeden z najchętniej czytanych artykułów na naszym blogu. Autor tego tekstu (Mateusz Król) został natchniony do jego napisania, po lekturze książki o "Mika Kojonkoski - tajemnica sukcesu".